Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปTagged (:
Friday 21 October 2011

Assalamualaikum & Annyeonghaseyo =>


okay dah seminggu aku tak update blog ;'( rindu bloggie . sekarang cuti seminggu for deepavali -'-. Entry yang lepas aku dah janji nak update blog kann ? So , pada pagi yang mulia lagi dimuliakan ini , aku TERbukak la blog kann , bukan bukak tpi TER okay ? haha . then , aku tngok dkat shoutmix , lepastuh ternampak Askar Pink  die ade ckp yang aku kene tag :) #thankyou :* then ,aku dngan lajunya pergi dkat 'link' yang die bagi . So , aku baca punye baca . rupanye game :') aku ingat ke ape . then , nak main ? jommmm ! start now =>


The rules :




11 thing about me :



                      Question from Askar Pink :




                      Question from me :
                      [Stupid question from me :P ]


                      Tags :
                      1. Dieyba Baby
                      2. Ppiey Gapor 
                      3. Hazirah 
                      4. Alis
                      5. Fara  
                      words spilled @ 18:21 / leave goosebumps here