Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปAmik duit :)
Friday 18 November 2011

Assalamualaikum & Annyeonghaseyo :)


korang dah amik duit rm 100 tuhh ? budak sekolah semua dapat kan kan ? haa , korang dah ambil ke belumm ? I ? nih nak cerita nihh :D Haha . Ehh duit tuhh korang buat apa ? mesti shopping kan , although duit tuh sebenarnye untuk duit perbelanjaan sekolah . Ramai jugak yang salah guna kann ? pity -..- Haha . Kalau guna untuk shopping sikit takpe la ni tidak dihabiskan semua :\ haha . eh okay berbalik pada cerita tadi , kang lain pulak jadi nye :D . 


hah ,mula mula cenggini , i bngun pukul 10 . haha lewat takk ? lewat kan kan xD then siap-2 pergi umah deyba , kitorg mula-2 nak naik bas , i pergi jela umah dia dulu kann ,#orangbaikmacamnih:> then , nasib dia dah siap ,kalau tak kena belasah ngan aku C: Okay , then jalan ke tmpat tunggu bas , tunggu bas dkat depan Giant tuhh tapi kitorg tunggu dekat mana entah , masa jalan deyba cakap yang kakak alia amek , then aku ' haaaa , kau tak cakap dekat aku pungggg ' deyba senyum jehh -.- . WTH , aku ikut jelaaaaa , i tak rapat sngat dengan alia , sbb tuhh macam segan jeh nak tumpang diaa :O 


Okay dalam 5minutes dah smpai kat skola , terus pergi foyer ,amik borang , lepas isi borang terus pergi beratur amek duit \itupunnakbagitahu/ blablablablabla , giliran i amek duit , kfine macam artis nak kene autograph :b see i dah perasan :D tapi betul apa ? sign sana sign sini , semata-2 untuk duit . Hadoii . Lepastuh dah amik duit simpan lerr kann ? Deyba punya kelas bapak lmbat nyeee , i pergi jumpa kawan-2 i dulu . lama tuhh , i tngok deyba ngan geng-2 dia ngah lepak . then  i tanya laa ' nak balik pukul brape ' smbil buat muka malas -.- pastu diorg kata nak tolong cikgu la apela , i dalam hati ' ish ,kalau aku tahu aku pergi ngan mama aku lebih baik laa , nak balik awal pun tak boleh , mnyesal gilaaaaaaaa ' haha :D dah la aku tak rapat ngan diorg , yes aku macam tunggul dekat situ -.- sakit hati siakk ! Diorg tanya sepatah aku jawab sepatah . yes i memang pendiam :b  then kena tolong ustazah salisa , i ikut jeh diorg pergi bilik agama . WTH ustazah kata jngan ramai-2 lagi satu dia kata ' alin bukan kelas saya kan ' i jawab 'mana saya tahu , saya ikut diorg jehh ustazah ' then ustazah diam , memang terasa sikit time tuhh . hmm tapi takpe , aku still sabar lagi . hihi . dah buat kerja semua tuh , ustazah upah rm3 . then dah nak balik , kakak alia amik jugak . woohoo thankyou tolong hantar balik :) then , dalam hati aku time tuhh ' yeah , aku tahu aku siapa , aku tak pndai macam diorg , memang patut aku dipinggirkan ' nak tahu kenapa i cakap mcmtuh , sbb time i tngok markah diorg semua tinggi-2 . i kurang sikit dari diorang -.- lepas tuhh i cakap dalam hati lagi ' next time , aku taknak lepak ngan diorg sbb tak biasa sngat , aku biasa ngan deyba jehh kot :( ' then dah smpai rumh , balik ahh apa agi kan kan ?


Finally smpai jugak dekat my sweet home :P haha . sakit hati tuhh aku pendam jehhh , nak story dekat blog jehh , then balik rumah rehat kejap then makan :D  ehh okay laa , i penat gilaaaaa type nihh , and readers mesti penat baca story nih kan . Gtg byebye :*

words spilled @ 23:34 / leave goosebumps here