Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปSchool 2013 xp
Tuesday 25 December 2012

Assalamualaikum and annyeong c:

So how about today? Apa yang aku nak post?
Jeng jeng. Aku bukan nak cerita pasal kdramas tapi aku nak cerita pasal my life my my i my me mine. Hahaha k merapu. So cuba kira tinggal berapa hari lagi nak sekolah? Tinggal seminggu je kan. So for yang pmr tahun depan, say goodbye to computer, lappy, ipad , iphone dan sama erti dengannya. Aku dah lepas tapi bukan bermaksud aku akan berehat next year. Bak kata cikgu 'honeymoon' Lol aku tak kahwin lagi nak honeymoon apa nya. Betul tak. Okay ramai yang tak ready nak pergi sekolah nak bangun pagi and everthing lah but aku rasa bukan korang tak ready tapi korang ni semula jadi pemalas dimalaskan dan memang pemalas har har har aku pun sama. Nak kena bangun pagi mandi dah lah sejuk :x Lepastu perhimpunan kena dengar 'sepatah dua' daripada si gayah tu. Damn hahahaha opps okay lah otak aku dah beku tak boleh nak hasilkan idea - idea yang best untuk korang miane :/

             
Baru perasan yang type guna 'aku and kau' Sorry malas gila i nak padam kbye xp

HOW COME YOU TREAT ME LIKE A STRANGER? NO TEXT NO DM NO CHATTING .WTH  Okay aku tahu aku tengah merapu pakai broken english banyak lagi k aku kena belajar pasal omputeh ni kah kah kah :D
 
words spilled @ 22:23 / leave goosebumps here