Small Cute Grey Red Outline Pointer
Your IP is :


Maximum quality for Chrome
1366 x 768 screen resolution

Skin by Le Vans. xoxo
ยปsoalan yang agak membengangkan :b
Tuesday 20 December 2011

Hello beautiful and handsome :D
GOOD MORNING
nak tahu kenapa i tulis tajuk kat atas tuh ? eh eh , bukan tulis tapi type . haha , /apa kau ingat ni buku ke ?\ kalau nak tahu just scroll kat bawah and baca  smbil tutup mata sbb takut kau tergelak - gelak smpai terngigau-ngigau malam nnti , ehh betul ke aku eja tuh ? okay , i tipu je laa baca laaaa \bukak mata tau/





Situasi 1 :

di saat orang nampak kita baring sambil tutup mata :

A : wehh kau tidur ke?
B : ehh tak lah. aku tengah training macam mana nak mati nanti. kau dah practise belum?  -.-' (muka bengang) 


Situasi 2 :

kita bawak tv yang rosak jumpa technician suruh repair apa yang patut :

C : nak repair tv ke?
B : ehh tak lah. saya bosan! so saje saje je saya bawak tv ni pegi jalan-jalan. sweet tak saya bang?  -.-' (muka bengang lagi) 


Situasi 3 :

di saat kita baru bangun tidur, terus member kita tanya :

D : ehh kau dah bangun?
B : ish. tak lah. aku tengah tidur sambil jalan. tak nampak? -.-' (muka bengang. lagi) 


Situasi 4 :

janji dengan kawan nak hang out. kawan call phone rumah kita dan tanya :

E : wehh kau kat mana?
B : aku kat sini. kat bus stop! nampak aku tak? -.-' (muka bengang. again)


Situasi 5 :

member nampak kita keluar daripada bilik mandi basah-basah :

F : kau baru mandi ke?
B : ish mana ada. aku terjatuh dalam lubang jamban tadi -.-' kesian tak? (yes muka bengang lagi) 


Situasi 6 :

kita kat dalam toilet. pintu tertutup berkunci. ada orang ketuk pintu dan tanya :

G : ada orang tak kat dalam ni??
B :(*suara kiut lagi comel) mana ada orang! tahi yang tengah bercakap ni! -.-' (muka bengang tahap cipan)


Situasi 7 :

dekat dapur rumah sewa UiTM Machang. sambil pegang botol kicap yang kosong :

TG : kicap ni dah habis kan? TG buang ehh?
ziema : ehh nak simpan buat kenangan pun boleh jugak. kot kot zaman anak cucu kita nanti botol kicap dah pupus -.-' (ye. muka bengang)
TG : -.-' (bengang balik)


okay , bengang tak kalau org tanya cenggitu dekat korang . actually , i pun pernah tanya soalan cenggitu , tapi jngan salah faham , i tanya untuk menghilangkan kebosanan yang melanda diriku . haha panjangnyaaaa :D ehh korang , i nak makan nih , kbai -.-

words spilled @ 19:35 / leave goosebumps here